maandag 6 december 2010

Sint in de piste

Op zaterdag 20 november ging ik op de Grote Markt van Sint-Niklaas naar de voorstelling 'Sint in de piste'. Het is een circusvoorstelling, gebracht door Circus Herman Renz. Ik verwachtte veel van deze voorstelling, aangezien ik de voorbije twee jaar ook aanwezig was en dus wist dat het circusgezelschap erg professioneel werkt. Mijn verwachtingen werden ingelost: het werd een spektakelprogramma met trapezenummers, exotische dieren, clows, acrobatie, dans en uiteraard.... een intrede van Sinterklaas en zijn zwarte pieten!
Dit alles werd doorspekt met een heerlijke portie livemuziek, o.a. heel wat bekende Sinterklaasmeezingers. De kinderen in het publiek amuseerden zich rot en probeerden Sinterklaas nog even te vertellen wat ze graag in hun schoen wouden. Ook ik beleefde een leuke tijd. Ik genoot van de afwisseling tussen de acts, het ging werkelijk nooit vervelen!

De Sint in de piste? Volgend jaar ben ik er ook weer bij!


Hieronder nog een samenvattend filmpje van de voorstelling:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten