zaterdag 18 december 2010

Rapunzel

Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog eens naar de cinema ging, dus besloot ik daar vandaag verandering in te brengen. Ik ging kijken naar Rapunzel, de vijftigste animatiefilm van Disney. Aangezien Disneyfilms altijd heel mooi gemaakt zijn en steeds een goed verhaal bevatten, verwachtte ik heel wat van deze film. Mijn verwachtingen werden ingelost: het was een hele leuke film. Het verhaal van de film is losjes gebaseerd op het bekende sprookje van de gebroeders Grimm, maar de mensen van Disney voegden hier heel wat aan toe. Ze werkten verschillende nieuwe personages uit, gaven het verhaal een romantische toets en zorgden voor de nodige muziek en zang. Dit alles zorgde ervoor dat ik me prima vermaakte tijdens deze film en dit kon zeker ook gezegd worden van de vele kinderen in de zaal.

Hieronder de trailer van Rapunzel:

Kortom: Rapunzel, een aanrader voor jong en oud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten