maandag 6 december 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows

Op vrijdag 26 november was het eindelijk zover: ik zou naar de verfilming van het eerste deel van het laatse Harry Potterboek gaan. Ik ben een enorm grote fan van de boeken en kan ook de films best wel smaken. Ik trok dus met hoge verwachtingen naar de Siniscoop in Sint-Niklaas. Mijn verwachtingen werden zeker en vast ingelost. De film neemt je van begin tot einde mee op een spannend avontuur. Harry en zijn vrienden Ron en Hermelien zijn namelijk op zoek naar de gruzielementen, waarmee ze Voldemort hopen te verslaan. De tocht is hard, de sfeer is somber,er vallen soms zelfs harde woorden tussen de vrienden. Toch is hun vriendschap onverwoestbaar! De film is enorm spannend, met muziek en allerlei special effects wordt de spanning opgebouwd. Ik zat soms op het puntje van mijn stoel!

Wanneer de aftiteling over het scherm rolde had ik spijt dat de film gedaan was. Ik wil meer van dit en dus staat de zomer van 2011 in mijn agenda genoteerd, wanneer ik het allerlaatste deel van deze spannenende reeks kan gaan bekijken!

Hier de trailer van de film:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten