vrijdag 7 januari 2011

Muzobox

Bij deze wil ik graag mijn muzobox op mijn blog voorstellen. Ik vertrok vanuit de doos die we meekregen van Mevrouw Ivens en bouwde hierin een doolhof.Ik koos voor een doolhof omdat muzo een echte zoektocht geweest is voor mij. Door ervaring op te doen tijdens stages en hulp en informatie te krijgen van mentoren en lectoren vond ik echter steeds meer mijn weg in het muzische. Ook voorstellingen die ik ging bekijken en activiteiten die we met de hogeschool ondernamen wezen me de weg. Ik kreeg steeds meer ideeën om op muzische manier rond bepaalde thema's te werken in de klas.

Mijn muzobox met een doolhof erin.
Aan de zijkanten binnenin allerlei muzische impulsen die ik onderweg kreeg:Theater, film, de kunst van CoBrA, het Middelheimmuseum,...

Voorstellingen die ik bezocht en die mij hielpen tijdens mijn muzische groei.Ook schreef ik een elfje over mijn groeiproces.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten